-165nap -20óra -54perc -38másodperc

Időpont

2019. június 6., csütörtök

Konferencia helyszíne

The Aquincum Hotel Budapest

1036 Budapest, Árpád Fejedelem útja 94.

Regisztráció

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy a jelentkezés lezárult.

Fővédnökök

PÉTERFALVI ATTILA
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Elnök
A rendezvény fővédnöke

KOVÁCS ÁRPÁD
Költségvetési Tanács
Elnök
A rendezvény fővédnöke

Szakmai védnökök

TÓTH JÁNOS
Jegyzők Országos Szövetsége
Elnök
A rendezvény szakmai védnöke

GYERGYÁK FERENC
Települési Önkormányzatok Országos Szövetsége
Főtitkár
A rendezvény szakmai védnöke

Program

9.00 – 10.00 Regisztráció

10.00 – 10.10 A konferencia megnyitása
Előadó: Kovács Árpád
elnök, Költségvetési Tanács

10.10-10.40 A Magyar Falu Program aktuális kérdései
Előadó: Gyopáros Alpár
Modern Települések Fejlesztéséért felelős kormánybiztos, Miniszterelnökség

10.40-11.10 A helyi önkormányzatok határon átnyúló együttműködései – jövőkép
Előadó: Fekete Katalin
Kutató, Külgazdasági és Külügyminisztérium

11.10-11.40 Adatvédelem az önkormányzati szektorban
Előadó: Kelemen Bíborka
adatvédelmi szakértő, Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

11.40-12.00 Kávészünet

12.00-12.30 A helyi önkormányzatok nemzetközi környezete
Előadó: dr. Zöld-Nagy Viktória
kutató

12.30-13.50 Kerekasztal-beszélgetés
Moderátor: Kecskés Noémi
OrientPress Hírügynökség

Résztvevők:

Tóth János
elnök, Jegyzők Országos Szövetsége

Gyergyák Ferenc
főtitkár, Települési Önkormányzatok Országos Szövetsége

Fekete Katalin
Kutató, Külgazdasági és Külügyminisztérium

Aladics Sándor
ügyvezető igazgatóhelyettes, OTP Bank Nyrt.

Vargáné Kaiser Katalin
polgármester, Nagyvenyim

A délelőtt folyamán elhangzott előadásokkal kapcsolatos kérdések áttekintése, a résztvevők saját tapasztalatainak megosztása, valamint a felmerülő kérdések megválaszolása.

13.50-14.00 A konferencia zárása

14.00-15.00 Ebéd

Szervezők

SZAKMAI TÁMOGATÓK

FŐTÁMOGATÓ

TÁMOGATÓK

Részvételi díj

A konferencia részvételi díja: 25.000.-Ft/fő + Áfa.

A JOSZ és TÖOSZ Tagjainak a kedvezményes részvételi díja: 22.500.-Ft/fő + ÁFA

A megjegyzésrovatba kérjük megjelölni, hogy a JOSZ/TÖOSZ tagja vagyok! 

A kedvezmény nem váltható készpénzre és más konferencián nem felhasználható.

A részvételi díj magában foglalja:

  • konferencia dokumentációjának elektronikus úton történő megküldését
  • büféebédet, regisztráció alatti kulináris bekészítést, napközben biztosított frissítőket

Az étel-ital adó megfizetése a vevőt terheli. A konferencián a büféebéd, a regisztráció alatti kulináris bekészítés, a napközben biztosított frissítők összköltsége egy főre, 6.500.-Ft + áfa. Ezt az összeget a konferencia részvételi díja /25.000.-Ft + áfa/fő/ tartalmazza.

Kedvezményes szálláslehetőséget biztosítunk a rendezvény résztvevői számára a Thermal Hotel Aquincumban.

Superior egyágyas szoba reggelivel      34.000 Ft/szoba/éj
Superior kétágyas szoba reggelivel       37.000 Ft/szoba/éj

A szobaárak tartalmazzák: büféreggeli, ingyenes WIFI a szálloda egész területén, wellness használat, ÁFA, IFA.

A szállás fakultatív szolgáltatás, nem része a regisztrációs díjnak.

A szállásfoglalás egyénileg történik a letölthető szállásfoglalási űrlap kitöltésével és az űrlapon megadott szállodai e-mailcímre való visszaküldésével.

Szálláslemondásra az érkezést megelőző 2 napig van lehetőség, ellenkező esetben a szálloda kötbért számít fel.

Letölthető regisztrációs űrlap szálláshoz (PDF)

AJÁNLÓ

Mit kell tenniük az önkormányzatoknak, hogy megfeleljenek a GDPR
előírásainak? Mik az adatkezelés során elkövetett leggyakoribb hibák, és
hogyan lehet őket elkerülni?

Kelemen Bíborka
adatvédelmi szakértő
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

Hasznos információk

Parkolás

A rendezvényre érkezőknek a szálloda előtt található sorompóval zárt parkolóban van lehetőségük parkolni. Távozáskor a konferencia résztvevői a recepciónál ellenjegyzik a parkolójegyet, majd díjmentesen távozhatnak a parkolóból.

Esemény Credo

A konferencia célja: Tájékoztatás a helyi önkormányzatok aktuális hazai fejlesztési lehetőségeiről – a működésüket érintő nemzetközi szervezetek munkájáról – a határon átnyúló együttműködésekben rejlő lehetőségekről.

Dokumentáció

ÁSZF

A teljes Általános Szerződési Feltételek ide kattintva tekinthetők meg.

Jelentkezés
A Jelentkező a Weboldalon elérhető Regisztrációs űrlap kitöltésével jelentkezhet a Konferenciára. A Regisztrációs űrlap kitöltésekor a Jelentkezőnek meg kell adnia a következő adatait: cégnév, adószám, számlázási cím (irányítószám, város, utca), levelezési cím (irányítószám, város, utca), kapcsolattartó neve, e-mail címe, telefonszáma, igényelt parkolóhelyek száma, regisztrált személyek adatai (regisztrált személyek száma), egyéb, a Jelentkező által megadni kívánt adatok (Megjegyzés rovatban). Egy kapcsolattartó személy több résztvevőt is regisztrálhat. A Jelentkező a „Küldés” gombra kattintással küldheti el a regisztrációját. A regisztráció elküldésének feltétele a jelen ÁSZF és a GDPR ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ elfogadása, valamint az ahhoz való hozzájárulás, hogy az OrientPress Hírügynökség Kft. a Jelentkező részére a megadott elérhetőségeken a rendezvénnyel kapcsolatos tájékoztatást nyújtson.

Az OrientPress Hírügynökség Kft. a regisztráció beérkezését követően, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolást küld a Jelentkező által a regisztráció során megadott e-mail címre, amely tartalmazza a regisztráció adatait, valamint a számlázási adatokat. Amennyiben a visszaigazolásban szereplő adatokban a Jelentkező bármilyen elírást, hibát fedez fel, úgy ezt jelezheti az OrientPress Hírügynökség Kft. felé a uh.ss1574146478erptn1574146478eiro@1574146478aicne1574146478refno1574146478k1574146478 e-mail címen. A Jelentkezőnek a Konferencia részvételi díját a visszaigazoló e-mailben írt határidőn belül kell megfizetnie az e-mailben található számlaszámra történő átutalással. Ha a visszaigazolás 48 órán belül nem érkezik meg a Jelentkező részére, akkor a Jelentkező ajánlati kötöttsége, illetve bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik, a Jelentkezőt nem köti a regisztráció.

Fizetési feltételek
A Jelentkező a részvételi díjat az OrientPress Hírügynökség Kft. regisztrációt visszaigazoló emailben írt bankszámlaszámára (OTP 117-01011-21222487) történő átutalással egyenlítheti ki az email elküldését követő 8 napon belül. Ez alól kivételt képez, ha a jelentkezési űrlapon az alábbi két nyilatkozat közül a releváns kipipálásra kerül a jelentkező állami intézmény vagy közintézmény részéről. „Kijelentem, hogy állami intézmény vagy közintézmény vagyok és utólagos pénzügyi teljesítést kérek, azaz a konferenciát követően, végszámla ellenében kerül sor a részvételi díj utalására részemről.” „Kijelentem, hogy állami intézmény vagy közintézmény vagyok és visszaigazoló díjbekérő alapján utalok a konferenciát megelőzően.” A részvételi díj megfizetésének időpontja az az időpont, amikor a részvételi díj összege az OrientPress Hírügynökség Kft. bankszámlájára megérkezik. Amennyiben a Konferencia időpontjáig ennél kevesebb idő van hátra, úgy a jelentkező olyan időben köteles kiegyenlíteni a részvételi díjat, hogy az a Konferencia időpontja előtt megérkezzen az OrientPress Hírügynökség Kft. bankszámlájára. A részvételi díjról az OrientPress Hírügynökség Kft. a részvételi díj megfizetésétől számított 8 napon belül számlát állít ki, amelyet a regisztráció során megadott e-mail címre küld meg. A részvételi díj által fedezett szolgáltatásokat az OrientPress Hírügynökség Kft. a Konferencia leírásában, a Weboldalon teszi közzé.

Az étel-ital adó megfizetése a vevőt terheli. A konferencián a büféebéd, a regisztráció alatti kulináris bekészítés, a napközben biztosított frissítők összköltsége egy főre, 6.500.-Ft + áfa. Ezt az összeget a konferencia részvételi díja tartalmazza.

Adatvédelem, adatkezelés
Az OrientPress Hírügynökség Kft. a birtokába jutott személyes adatokat a Weboldalon található Adatvédelmi Szabályzatban írtak szerint kezeli, és azokat kizárólag az abban meghatározott célokra használja fel.

OPH-Team

Dr. Kovács Emőke
projektvezető, szponzoráció
Horváth Csaba László 
Adorján András
sajtóügyek, konferencia-dokumentáció
+36-30-329-1362
Dankó Dóra
szakmai titkár, rendezvényszervező
+36-20-253-1660
Majsa Tibor
televíziós és rádiós produktumok
06-1-789-2437
 Horváth Fanni Mária
fotográfus, design, installáció és banner elhelyezés
+36-20-388-9131

Kapcsolat

OrientPress Hírügynökség Kft.

dr. Kovács Emőke
stratégiai igazgató
telefon: +36-20-943-66-40
e-mail: uh.ss1574146478erptn1574146478eiro@1574146478aicne1574146478refno1574146478k1574146478

A konferencia helyszíne