14nap 19óra 31perc 59másodperc

Időpont

2019. június 4., kedd

Konferencia helyszíne

The Aquincum Hotel Budapest

1036 Budapest, Árpád Fejedelem útja 94.

Regisztráció

ALAP ADATOK



Számlázási cím



Levelezési cím



KAPCSOLATTARTÓ



PARKOLÁS



REGISZTRÁLT SZEMÉLYEK



1. SZEMÉLY



Más étkezési intolerancia



2. SZEMÉLY



Más étkezési intolerancia



3. SZEMÉLY



Más étkezési intolerancia



4. SZEMÉLY



Más étkezési intolerancia



5. SZEMÉLY



Más étkezési intolerancia



6. SZEMÉLY



Más étkezési intolerancia



7. SZEMÉLY



Más étkezési intolerancia



8. SZEMÉLY



Más étkezési intolerancia



9. SZEMÉLY



Más étkezési intolerancia



10. SZEMÉLY



Más étkezési intolerancia



11. SZEMÉLY



Más étkezési intolerancia



12. SZEMÉLY



Más étkezési intolerancia



13. SZEMÉLY



Más étkezési intolerancia



14. SZEMÉLY



Más étkezési intolerancia



15. SZEMÉLY



Más étkezési intolerancia



16. SZEMÉLY



Más étkezési intolerancia



17. SZEMÉLY



Más étkezési intolerancia



18. SZEMÉLY



Más étkezési intolerancia



19. SZEMÉLY



Más étkezési intolerancia



20. SZEMÉLY



Más étkezési intolerancia



MEGJEGYZÉS



Általános Szerződési Feltételeket.

GDPR Adatvédelmi SZABÁLYZATOT.



A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara Tagja?



Állami intézmény vagy közintézmény?








Szakmai védnök

GYŐRFFY BALÁZS
Nemzeti Agrárgazdasági Kamara
Elnök
A rendezvény szakmai elnöke

Program

9.00 – 10.00 Regisztráció

10.00 – 10.05 Konferencia megnyitása

10.05-10.35 A vidékfejlesztés aktuális kérdései
Előadó: Kis Miklós
vidékfejlesztésért felelős államtitkár, Agrárminisztérium

10.35-11.05 Jólétében gyarapodó vidék
Előadó: Papp Gergely
szakmai főigazgató-helyettes, Nemzeti Agrárgazdasági Kamara

11.05-11.35 Fenntartható vízgazdálkodás a mezőgazdaságban – az öntözésfejlesztés jövője
Előadó: Tasnádi Gabriella
vízgazdálkodási vezető szakértő, Nemzeti Agrárgazdasági Kamara

11.35-12.05 Mit tehetünk a levegőminőség javításáért? (a HUNGAIRY LIFE integrált projekt bemutatása)

Előadó: Béres András
ügyvezető, Herman Ottó Intézet Nonprofit Kft.

12.05-12.15 Kávészünet

12.15-12.45 A magyar táj gazdái – a natúrparkok bemutatása
Előadó: Básthy Béla
Kőszeg város alpolgármestere, a Magyar Natúrpark Szövetség elnöke

12.45-13.55 Kerekasztal-beszélgetés
Moderátor: Kecskés Noémi
OrientPress Hírügynökség

Résztvevők:

Béres András
ügyvezető, Herman Ottó Intézet Nonprofit Kft

Sáringer-Kenyeres Tamás
elnök, Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat

Goda Pál
megbízott igazgató, Agrárgazdasági Kutatóintézet

A délelőtt folyamán elhangzott előadásokkal kapcsolatos kérdések áttekintése, a résztvevők saját tapasztalatainak megosztása, valamint a felmerülő kérdések megválaszolása

13.55-14.00 Zárás

14.00-15.00 Ebéd

Szakmai támogató

Részvételi díj

A konferencia részvételi díja: 28.000.-Ft/fő + Áfa.

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara Tagjainak a kedvezményes részvételi díja: 23.000.-Ft/fő + ÁFA

A kedvezmény nem váltható készpénzre és más konferencián nem felhasználható.

A részvételi díj magában foglalja:

  • konferencia dokumentációjának elektronikus úton történő megküldését
  • büféebédet, regisztráció alatti kulináris bekészítést, napközben biztosított frissítőket

Az étel-ital adó megfizetése a vevőt terheli. A konferencián a büféebéd, a regisztráció alatti kulináris bekészítés, a napközben biztosított frissítők összköltsége egy főre, 6.500.-Ft + áfa. Ezt az összeget a konferencia részvételi díja /28.000.-Ft + áfa/fő/ tartalmazza.

Kedvezményes szálláslehetőséget biztosítunk a rendezvény résztvevői számára a Thermal Hotel Aquincumban.

Superior egyágyas szoba reggelivel      34.000 Ft/szoba/éj
Superior kétágyas szoba reggelivel       37.000 Ft/szoba/éj

A szobaárak tartalmazzák: büféreggeli, ingyenes WIFI a szálloda egész területén, wellness használat, ÁFA, IFA.

A szállás fakultatív szolgáltatás, nem része a regisztrációs díjnak.

A szállásfoglalás egyénileg történik a letölthető szállásfoglalási űrlap kitöltésével és az űrlapon megadott szállodai e-mail címre való visszaküldésével.

Szálláslemondásra az érkezést megelőző 2 napig van lehetőség, ellenkező esetben a szálloda kötbért számít fel.

Letölthető regisztrációs űrlap szálláshoz (PDF)
Kérjük, hogy kitöltve a rendezvény megnevezésével, ide küldje be: uh.ss1558362481erptn1558362481eiro@1558362481aicne1558362481refno1558362481k1558362481

Hasznos információk

Parkolás

A rendezvényre érkezőknek a szálloda előtt található sorompóval zárt parkolóban van lehetőségük parkolni. Távozáskor a konferencia résztvevői a recepciónál ellenjegyzik a parkolójegyet, majd díjmentesen távozhatnak a parkolóból.

Esemény Credo

A konferencia célja, hogy mind kormányzati, mind szakmaszervezeti oldalról bemutassa az agrár- és vidékfejlesztés aktuális kérdéseit /dilemmáit és fejlesztési lehetőségeit/– a vidékfejlesztési támogatások jövőjétől a környezetügyön át a natúrparkok jelentőségéig.

A konferenciát az OPH-CSOPORT a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara szakmai támogatásával szervezi.

ÁSZF

A teljes Általános Szerződési Feltételek ide kattintva tekinthetők meg.

Jelentkezés
A Jelentkező a Weboldalon elérhető Regisztrációs űrlap kitöltésével jelentkezhet a Konferenciára. A Regisztrációs űrlap kitöltésekor a Jelentkezőnek meg kell adnia a következő adatait: cégnév, adószám, számlázási cím (irányítószám, város, utca), levelezési cím (irányítószám, város, utca), kapcsolattartó neve, e-mail címe, telefonszáma, igényelt parkolóhelyek száma, regisztrált személyek adatai (regisztrált személyek száma), egyéb, a Jelentkező által megadni kívánt adatok (Megjegyzés rovatban). Egy kapcsolattartó személy több résztvevőt is regisztrálhat. A Jelentkező a „Küldés” gombra kattintással küldheti el a regisztrációját. A regisztráció elküldésének feltétele a jelen ÁSZF és a GDPR ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ elfogadása, valamint az ahhoz való hozzájárulás, hogy az OrientPress Hírügynökség Kft. a Jelentkező részére a megadott elérhetőségeken a rendezvénnyel kapcsolatos tájékoztatást nyújtson.

Az OrientPress Hírügynökség Kft. a regisztráció beérkezését követően, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolást küld a Jelentkező által a regisztráció során megadott e-mail címre, amely tartalmazza a regisztráció adatait, valamint a számlázási adatokat. Amennyiben a visszaigazolásban szereplő adatokban a Jelentkező bármilyen elírást, hibát fedez fel, úgy ezt jelezheti az OrientPress Hírügynökség Kft. felé a uh.ss1558362481erptn1558362481eiro@1558362481aicne1558362481refno1558362481k1558362481 e-mail címen. A Jelentkezőnek a Konferencia részvételi díját a visszaigazoló e-mailben írt határidőn belül kell megfizetnie az e-mailben található számlaszámra történő átutalással. Ha a visszaigazolás 48 órán belül nem érkezik meg a Jelentkező részére, akkor a Jelentkező ajánlati kötöttsége, illetve bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik, a Jelentkezőt nem köti a regisztráció.

Fizetési feltételek
A Jelentkező a részvételi díjat az OrientPress Hírügynökség Kft. regisztrációt visszaigazoló emailben írt bankszámlaszámára (OTP 117-01011-21222487) történő átutalással egyenlítheti ki az email elküldését követő 8 napon belül. Ez alól kivételt képez, ha a jelentkezési űrlapon az alábbi két nyilatkozat közül a releváns kipipálásra kerül a jelentkező állami intézmény vagy közintézmény részéről. „Kijelentem, hogy állami intézmény vagy közintézmény vagyok és utólagos pénzügyi teljesítést kérek, azaz a konferenciát követően, végszámla ellenében kerül sor a részvételi díj utalására részemről.” „Kijelentem, hogy állami intézmény vagy közintézmény vagyok és visszaigazoló díjbekérő alapján utalok a konferenciát megelőzően.” A részvételi díj megfizetésének időpontja az az időpont, amikor a részvételi díj összege az OrientPress Hírügynökség Kft. bankszámlájára megérkezik. Amennyiben a Konferencia időpontjáig ennél kevesebb idő van hátra, úgy a jelentkező olyan időben köteles kiegyenlíteni a részvételi díjat, hogy az a Konferencia időpontja előtt megérkezzen az OrientPress Hírügynökség Kft. bankszámlájára. A részvételi díjról az OrientPress Hírügynökség Kft. a részvételi díj megfizetésétől számított 8 napon belül számlát állít ki, amelyet a regisztráció során megadott e-mail címre küld meg. A részvételi díj által fedezett szolgáltatásokat az OrientPress Hírügynökség Kft. a Konferencia leírásában, a Weboldalon teszi közzé.

Az étel-ital adó megfizetése a vevőt terheli. A konferencián a büféebéd, a regisztráció alatti kulináris bekészítés, a napközben biztosított frissítők összköltsége egy főre, 6.500.-Ft + áfa. Ezt az összeget a konferencia részvételi díja tartalmazza.

Adatvédelem, adatkezelés
Az OrientPress Hírügynökség Kft. a birtokába jutott személyes adatokat a Weboldalon található Adatvédelmi Szabályzatban írtak szerint kezeli, és azokat kizárólag az abban meghatározott célokra használja fel.

OPH-Team

Dr. Kovács Emőke
projektvezető, szponzoráció
Horváth Csaba László 
Adorján András
sajtóügyek, konferencia-dokumentáció
+36-30-329-1362
Dankó Dóra
szakmai titkár, rendezvényszervező
+36-20-253-1660
Majsa Tibor
televíziós és rádiós produktumok
06-1-789-2437
Horváth Fanni
fotográfus, design, installáció és banner elhelyezés
+36-20-388-9131

Kapcsolat

OrientPress Hírügynökség Kft.

dr. Kovács Emőke
stratégiai igazgató
telefon: +36-20-943-66-40
e-mail: uh.ss1558362481erptn1558362481eiro@1558362481aicne1558362481refno1558362481k1558362481

A konferencia helyszíne