-45nap -6óra -17perc -23másodperc

Időpont

2019. június 4., kedd

Konferencia helyszíne

The Aquincum Hotel Budapest

1036 Budapest, Árpád Fejedelem útja 94.

Regisztráció

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy a jelentkezés lezárult.

Szakmai védnök

GYŐRFFY BALÁZS
Nemzeti Agrárgazdasági Kamara
Elnök
A rendezvény szakmai elnöke

Előadóink

BÉRES ANDRÁS
Herman Ottó Intézet Nonprofit Kft.
ügyvezető

KIS MIKLÓS ZSOLT
Agrárminisztérium
vidékfejlesztésért felelős államtitkár

Program

9.00 – 10.00 Regisztráció

10.00 – 10.05 Konferencia megnyitása

10.05-10.35 A vidékfejlesztés aktuális kérdései
Előadó: Kis Miklós
vidékfejlesztésért felelős államtitkár, Agrárminisztérium

10.35-11.05 Jólétében gyarapodó vidék
Előadó: Papp Gergely
szakmai főigazgató-helyettes, Nemzeti Agrárgazdasági Kamara

11.05-11.15 Új finanszírozási lehetőségek a mezőgazdaságban
Előadó: dr. Mezei Dávid
uniós agrártámogatási igazgató, Uniós Agrártámogatási Igazgatóság

11.15-11.45 Fenntartható vízgazdálkodás a mezőgazdaságban – az öntözésfejlesztés jövője
Előadó: Tasnádi Gabriella
vízgazdálkodási vezető szakértő, Nemzeti Agrárgazdasági Kamara

11.45-12.15 Mit tehetünk a levegőminőség javításáért? (a HUNGAIRY LIFE integrált projekt bemutatása)

Előadó: Béres András
ügyvezető, Herman Ottó Intézet Nonprofit Kft.

12.15-12.30 Kávészünet

12.30-13.00 A magyar táj gazdái – a natúrparkok bemutatása
Előadó: Básthy Béla
Kőszeg város alpolgármestere, a Magyar Natúrpark Szövetség elnöke

13.00-13.55 Kerekasztal-beszélgetés
Moderátor: Kecskés Noémi
OrientPress Hírügynökség

Résztvevők:

Béres András
ügyvezető, Herman Ottó Intézet Nonprofit Kft

Sáringer-Kenyeres Tamás
elnök, Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat

Goda Pál
megbízott igazgató, NAIK Agrárgazdasági Kutatóintézet

A délelőtt folyamán elhangzott előadásokkal kapcsolatos kérdések áttekintése, a résztvevők saját tapasztalatainak megosztása, valamint a felmerülő kérdések megválaszolása

13.55-14.00 Zárás

14.00-15.00 Ebéd

SZAKMAI TÁMOGATÓK

FŐTÁMOGATÓ

TÁMOGATÓK

MÉDIATÁMOGATÓ

Részvételi díj

A konferencia részvételi díja: 28.000.-Ft/fő + Áfa.

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara Tagjainak a kedvezményes részvételi díja: 23.000.-Ft/fő + ÁFA

A kedvezmény nem váltható készpénzre és más konferencián nem felhasználható.

A részvételi díj magában foglalja:

  • konferencia dokumentációjának elektronikus úton történő megküldését
  • büféebédet, regisztráció alatti kulináris bekészítést, napközben biztosított frissítőket

Az étel-ital adó megfizetése a vevőt terheli. A konferencián a büféebéd, a regisztráció alatti kulináris bekészítés, a napközben biztosított frissítők összköltsége egy főre, 6.500.-Ft + áfa. Ezt az összeget a konferencia részvételi díja /28.000.-Ft + áfa/fő/ tartalmazza.

Kedvezményes szálláslehetőséget biztosítunk a rendezvény résztvevői számára a Thermal Hotel Aquincumban.

Superior egyágyas szoba reggelivel      34.000 Ft/szoba/éj
Superior kétágyas szoba reggelivel       37.000 Ft/szoba/éj

A szobaárak tartalmazzák: büféreggeli, ingyenes WIFI a szálloda egész területén, wellness használat, ÁFA, IFA.

A szállás fakultatív szolgáltatás, nem része a regisztrációs díjnak.

A szállásfoglalás egyénileg történik a letölthető szállásfoglalási űrlap kitöltésével és az űrlapon megadott szállodai e-mail címre való visszaküldésével.

Szálláslemondásra az érkezést megelőző 2 napig van lehetőség, ellenkező esetben a szálloda kötbért számít fel.

Letölthető regisztrációs űrlap szálláshoz (PDF)

Hasznos információk

Parkolás

A rendezvényre érkezőknek a szálloda előtt található sorompóval zárt parkolóban van lehetőségük parkolni. Távozáskor a konferencia résztvevői a recepciónál ellenjegyzik a parkolójegyet, majd díjmentesen távozhatnak a parkolóból.

Esemény Credo

A konferencia célja, hogy mind kormányzati, mind szakmaszervezeti oldalról bemutassa az agrár- és vidékfejlesztés aktuális kérdéseit /dilemmáit és fejlesztési lehetőségeit/– a vidékfejlesztési támogatások jövőjétől a környezetügyön át a natúrparkok jelentőségéig.

A konferenciát az OPH-CSOPORT a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara szakmai támogatásával szervezi.

ÁSZF

A teljes Általános Szerződési Feltételek ide kattintva tekinthetők meg.

Jelentkezés
A Jelentkező a Weboldalon elérhető Regisztrációs űrlap kitöltésével jelentkezhet a Konferenciára. A Regisztrációs űrlap kitöltésekor a Jelentkezőnek meg kell adnia a következő adatait: cégnév, adószám, számlázási cím (irányítószám, város, utca), levelezési cím (irányítószám, város, utca), kapcsolattartó neve, e-mail címe, telefonszáma, igényelt parkolóhelyek száma, regisztrált személyek adatai (regisztrált személyek száma), egyéb, a Jelentkező által megadni kívánt adatok (Megjegyzés rovatban). Egy kapcsolattartó személy több résztvevőt is regisztrálhat. A Jelentkező a „Küldés” gombra kattintással küldheti el a regisztrációját. A regisztráció elküldésének feltétele a jelen ÁSZF és a GDPR ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ elfogadása, valamint az ahhoz való hozzájárulás, hogy az OrientPress Hírügynökség Kft. a Jelentkező részére a megadott elérhetőségeken a rendezvénnyel kapcsolatos tájékoztatást nyújtson.

Az OrientPress Hírügynökség Kft. a regisztráció beérkezését követően, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolást küld a Jelentkező által a regisztráció során megadott e-mail címre, amely tartalmazza a regisztráció adatait, valamint a számlázási adatokat. Amennyiben a visszaigazolásban szereplő adatokban a Jelentkező bármilyen elírást, hibát fedez fel, úgy ezt jelezheti az OrientPress Hírügynökség Kft. felé a uh.ss1563553043erptn1563553043eiro@1563553043aicne1563553043refno1563553043k1563553043 e-mail címen. A Jelentkezőnek a Konferencia részvételi díját a visszaigazoló e-mailben írt határidőn belül kell megfizetnie az e-mailben található számlaszámra történő átutalással. Ha a visszaigazolás 48 órán belül nem érkezik meg a Jelentkező részére, akkor a Jelentkező ajánlati kötöttsége, illetve bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik, a Jelentkezőt nem köti a regisztráció.

Fizetési feltételek
A Jelentkező a részvételi díjat az OrientPress Hírügynökség Kft. regisztrációt visszaigazoló emailben írt bankszámlaszámára (OTP 117-01011-21222487) történő átutalással egyenlítheti ki az email elküldését követő 8 napon belül. Ez alól kivételt képez, ha a jelentkezési űrlapon az alábbi két nyilatkozat közül a releváns kipipálásra kerül a jelentkező állami intézmény vagy közintézmény részéről. „Kijelentem, hogy állami intézmény vagy közintézmény vagyok és utólagos pénzügyi teljesítést kérek, azaz a konferenciát követően, végszámla ellenében kerül sor a részvételi díj utalására részemről.” „Kijelentem, hogy állami intézmény vagy közintézmény vagyok és visszaigazoló díjbekérő alapján utalok a konferenciát megelőzően.” A részvételi díj megfizetésének időpontja az az időpont, amikor a részvételi díj összege az OrientPress Hírügynökség Kft. bankszámlájára megérkezik. Amennyiben a Konferencia időpontjáig ennél kevesebb idő van hátra, úgy a jelentkező olyan időben köteles kiegyenlíteni a részvételi díjat, hogy az a Konferencia időpontja előtt megérkezzen az OrientPress Hírügynökség Kft. bankszámlájára. A részvételi díjról az OrientPress Hírügynökség Kft. a részvételi díj megfizetésétől számított 8 napon belül számlát állít ki, amelyet a regisztráció során megadott e-mail címre küld meg. A részvételi díj által fedezett szolgáltatásokat az OrientPress Hírügynökség Kft. a Konferencia leírásában, a Weboldalon teszi közzé.

Az étel-ital adó megfizetése a vevőt terheli. A konferencián a büféebéd, a regisztráció alatti kulináris bekészítés, a napközben biztosított frissítők összköltsége egy főre, 6.500.-Ft + áfa. Ezt az összeget a konferencia részvételi díja tartalmazza.

Adatvédelem, adatkezelés
Az OrientPress Hírügynökség Kft. a birtokába jutott személyes adatokat a Weboldalon található Adatvédelmi Szabályzatban írtak szerint kezeli, és azokat kizárólag az abban meghatározott célokra használja fel.

OPH-Team

Dr. Kovács Emőke
projektvezető, szponzoráció
Horváth Csaba László 
Adorján András
sajtóügyek, konferencia-dokumentáció
+36-30-329-1362
Dankó Dóra
szakmai titkár, rendezvényszervező
+36-20-253-1660
Majsa Tibor
televíziós és rádiós produktumok
06-1-789-2437
Horváth Fanni
fotográfus, design, installáció és banner elhelyezés
+36-20-388-9131

Kapcsolat

OrientPress Hírügynökség Kft.

dr. Kovács Emőke
stratégiai igazgató
telefon: +36-20-943-66-40
e-mail: uh.ss1563553043erptn1563553043eiro@1563553043aicne1563553043refno1563553043k1563553043

A konferencia helyszíne