-170nap -17óra -12perc -13másodperc

Időpont

2019. április 29., hétfő

Konferencia helyszíne

The Aquincum Hotel Budapest

1036 Budapest, Árpád Fejedelem útja 94.

Regisztráció

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy a regisztráció lezárult.

Fővédnökök

PÉTERFALVI ATTILA
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Elnök
A rendezvény fővédnöke

KOVÁCS ÁRPÁD
Költségvetési Tanács
Elnök
A rendezvény fővédnöke

Program

9.00 – 10.00 Regisztráció

10.00 – 10.10 Konferencia megnyitása, köszöntő
Előadó: Kovács Árpád
elnök, Költségvetési Tanács

10.10-10.40 A hatékony és korszerű kormányzati igazgatási szervezetrendszer kialakítása
Előadó: Bordás Gábor
kormányzati igazgatásért felelős helyettes államtitkár, Miniszterelnöki Kormányiroda

10.40-11.10 A közszolgálat átalakításának stratégiai kérdései, a kormányzati igazgatásról szóló törvény célja
Előadó: Mernyei Ákos Péter
miniszteri biztos, Miniszterelnökség

11.10-11.40 Az EU adatvédelmi reformjának hatása a magyar jogalkotásban
Előadó: Péterfalvi Attila
elnök, Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hivatal

11.40-12.00 Kávészünet

12.00-12.30 A kormányzati igazgatásról szóló törvény a gyakorlatban
Előadó: Latorcai Csaba
közigazgatási államtitkár, Emberi Erőforrások Minisztériuma

12.30-13.00 A közszolgálati életpálya modell
Előadó: Kovácsné Szekér Enikő
főosztályvezető, Közszolgálat-fejlesztési és Stratégiai Főosztály, Belügyminisztérium

13.00-13.10 Zárás

13.10-14.00 Ebéd

Részvételi díj

A konferencia részvételi díja: 25.000.-Ft/fő + Áfa.

A kedvezmény nem váltható készpénzre és más konferencián nem felhasználható.

A részvételi díj magában foglalja:

  • telefonos mobilapplikáción keresztül a konferencia dokumentációját
  • büféebédet, regisztráció alatti kulináris bekészítést, napközben biztosított frissítőket

 

Az étel-ital adó megfizetése a vevőt terheli. A konferencián a büféebéd, a regisztráció alatti kulináris bekészítés, a napközben biztosított frissítők összköltsége egy főre, 6.500.-Ft + áfa. Ezt az összeget a konferencia részvételi díja /25.000.-Ft + áfa/fő/ tartalmazza.

Hasznos információk

Mobilapplikáció

A konferencia résztvevőit az OrientPress Events mobil alkalmazás fogja segíteni a tájékozódásban, amelyről a regisztrációt követően e-mailben küldünk részletes tájékoztatást.

 

Parkolás

A rendezvényre érkezőknek a szálloda előtt található sorompóval zárt parkolóban van lehetőségük parkolni. Távozáskor a konferencia résztvevői a recepciónál ellenjegyzik a parkolójegyet, majd díjmentesen távozhatnak a parkolóból.

Esemény Credo

„Az új kormányzati igazgatási rendszer”

A konferencia mottója:
A közigazgatásnak nincs más létjogosultsága, nincs más mértéke, mint az emberek és a nemzet szolgálata. /Magyary Zoltán/

 

A korszerű és hatékony kormányzati igazgatás kialakítása, a kormányzati tisztségviselők jogviszonyának szabályozása, szolgálatuk anyagi elismerése, továbbá a közszolgálat és a családi élet összeegyeztethetőségének elősegítése a célja az Országgyűlés által 2018. december  kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvénynek.

A törvény 2019. január 1-jén lépett hatályba, számos rendelkezését azonban 2019. március 1-től kell alkalmazni, továbbá ezen időponttól lép hatályba számos, a törvény felhatalmazása alapján megalkotandó kormányrendelet.

A konferencia során az előadók a törvény és végrehajtási rendeleteinek alkalmazásával, különösen az egyes szervezetek jogállásával, működésével és az új, egységes kormányzati szolgálati jogviszonnyal összefüggő kérdésekben adnak tájékoztatást.

ÁSZF

A teljes Általános Szerződési Feltételek ide kattintva tekinthetők meg.

Jelentkezés
A Jelentkező a Weboldalon elérhető Regisztrációs űrlap kitöltésével jelentkezhet a Konferenciára. A Regisztrációs űrlap kitöltésekor a Jelentkezőnek meg kell adnia a következő adatait: cégnév, adószám, számlázási cím (irányítószám, város, utca), levelezési cím (irányítószám, város, utca), kapcsolattartó neve, e-mail címe, telefonszáma, igényelt parkolóhelyek száma, regisztrált személyek adatai (regisztrált személyek száma), egyéb, a Jelentkező által megadni kívánt adatok (Megjegyzés rovatban). Egy kapcsolattartó személy több résztvevőt is regisztrálhat. A Jelentkező a „Küldés” gombra kattintással küldheti el a regisztrációját. A regisztráció elküldésének feltétele a jelen ÁSZF és a GDPR ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ elfogadása, valamint az ahhoz való hozzájárulás, hogy az OrientPress Hírügynökség Kft. a Jelentkező részére a megadott elérhetőségeken a rendezvénnyel kapcsolatos tájékoztatást nyújtson.

Az OrientPress Hírügynökség Kft. a regisztráció beérkezését követően, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolást küld a Jelentkező által a regisztráció során megadott e-mail címre, amely tartalmazza a regisztráció adatait, valamint a számlázási adatokat. Amennyiben a visszaigazolásban szereplő adatokban a Jelentkező bármilyen elírást, hibát fedez fel, úgy ezt jelezheti az OrientPress Hírügynökség Kft. felé a uh.ss1571281933erptn1571281933eiro@1571281933aicne1571281933refno1571281933k1571281933 e-mail címen. A Jelentkezőnek a Konferencia részvételi díját a visszaigazoló e-mailben írt határidőn belül kell megfizetnie az e-mailben található számlaszámra történő átutalással. Ha a visszaigazolás 48 órán belül nem érkezik meg a Jelentkező részére, akkor a Jelentkező ajánlati kötöttsége, illetve bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik, a Jelentkezőt nem köti a regisztráció.

Fizetési feltételek
A Jelentkező a részvételi díjat az OrientPress Hírügynökség Kft. regisztrációt visszaigazoló emailben írt bankszámlaszámára (OTP 117-01011-21222487) történő átutalással egyenlítheti ki az email elküldését követő 8 napon belül. Ez alól kivételt képez, ha a jelentkezési űrlapon az alábbi két nyilatkozat közül a releváns kipipálásra kerül a jelentkező állami intézmény vagy közintézmény részéről. „Kijelentem, hogy állami intézmény vagy közintézmény vagyok és utólagos pénzügyi teljesítést kérek, azaz a konferenciát követően, végszámla ellenében kerül sor a részvételi díj utalására részemről.” „Kijelentem, hogy állami intézmény vagy közintézmény vagyok és visszaigazoló díjbekérő alapján utalok a konferenciát megelőzően.” A részvételi díj megfizetésének időpontja az az időpont, amikor a részvételi díj összege az OrientPress Hírügynökség Kft. bankszámlájára megérkezik. Amennyiben a Konferencia időpontjáig ennél kevesebb idő van hátra, úgy a jelentkező olyan időben köteles kiegyenlíteni a részvételi díjat, hogy az a Konferencia időpontja előtt megérkezzen az OrientPress Hírügynökség Kft. bankszámlájára. A részvételi díjról az OrientPress Hírügynökség Kft. a részvételi díj megfizetésétől számított 8 napon belül számlát állít ki, amelyet a regisztráció során megadott e-mail címre küld meg. A részvételi díj által fedezett szolgáltatásokat az OrientPress Hírügynökség Kft. a Konferencia leírásában, a Weboldalon teszi közzé.

Az étel-ital adó megfizetése a vevőt terheli. A konferencián a büféebéd, a regisztráció alatti kulináris bekészítés, a napközben biztosított frissítők összköltsége egy főre, 6.500.-Ft + áfa. Ezt az összeget a konferencia részvételi díja /25.000.-Ft + áfa/fő/ tartalmazza.

Adatvédelem, adatkezelés
Az OrientPress Hírügynökség Kft. a birtokába jutott személyes adatokat a Weboldalon található Adatvédelmi Szabályzatban írtak szerint kezeli, és azokat kizárólag az abban meghatározott célokra használja fel.

OPH-Team

Kovács Emőke
projektvezető
Horváth Csaba László 
Adorján András
sajtóügyek, konferencia-dokumentáció
+36-30-329-1362
Dankó Dóra
szakmai titkár, rendezvényszervező
+36-20-253-1660
Cságoly-Barnai Eszter
számlázás, mobilapplikáció
+36-20-290-1986
Majsa Tibor
televíziós és rádiós produktumok
06-1-789-2437
Horváth Fanni
fotográfus, design, installáció és banner elhelyezés
+36-20-388-9131

Kapcsolat

OrientPress Hírügynökség Kft.

Kovács Emőke
stratégiai igazgató
telefon: +36-20-943-66-40
e-mail: uh.ss1571281933erptn1571281933eiro@1571281933aicne1571281933refno1571281933k1571281933

A konferencia helyszíne