05nap 05óra 38perc 05másodperc

Időpont

2019. április 29., hétfő

Konferencia helyszíne

The Aquincum Hotel Budapest

1036 Budapest, Árpád Fejedelem útja 94.

Regisztráció

ALAP ADATOK



Számlázási cím



Levelezési cím



KAPCSOLATTARTÓ



PARKOLÁS



REGISZTRÁLT SZEMÉLYEK



1. SZEMÉLY



Más étkezési intolerancia



2. SZEMÉLY



Más étkezési intolerancia



3. SZEMÉLY



Más étkezési intolerancia



4. SZEMÉLY



Más étkezési intolerancia



5. SZEMÉLY



Más étkezési intolerancia



6. SZEMÉLY



Más étkezési intolerancia



7. SZEMÉLY



Más étkezési intolerancia



8. SZEMÉLY



Más étkezési intolerancia



9. SZEMÉLY



Más étkezési intolerancia



10. SZEMÉLY



Más étkezési intolerancia



11. SZEMÉLY



Más étkezési intolerancia



12. SZEMÉLY



Más étkezési intolerancia



13. SZEMÉLY



Más étkezési intolerancia



14. SZEMÉLY



Más étkezési intolerancia



15. SZEMÉLY



Más étkezési intolerancia



16. SZEMÉLY



Más étkezési intolerancia



17. SZEMÉLY



Más étkezési intolerancia



18. SZEMÉLY



Más étkezési intolerancia



19. SZEMÉLY



Más étkezési intolerancia



20. SZEMÉLY



Más étkezési intolerancia



MEGJEGYZÉS



Általános Szerződési Feltételeket.

GDPR Adatvédelmi SZABÁLYZATOT.



Állami intézmény vagy közintézmény?








Fővédnökök

PÉTERFALVI ATTILA
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Elnök
A rendezvény fővédnöke

KOVÁCS ÁRPÁD
Költségvetési Tanács
Elnök
A rendezvény fővédnöke

Program

9.00 – 10.00 Regisztráció

10.00 – 10.10 Konferencia megnyitása, köszöntő
Előadó: Kovács Árpád
elnök, Költségvetési Tanács

10.10-10.40 A hatékony és korszerű kormányzati igazgatási szervezetrendszer kialakítása
Előadó: Bordás Gábor
kormányzati igazgatásért felelős helyettes államtitkár, Miniszterelnöki Kormányiroda

10.40-11.10 A közszolgálat átalakításának stratégiai kérdései, a kormányzati igazgatásról szóló törvény célja
Előadó: Mernyei Ákos Péter
miniszteri biztos, Miniszterelnökség

11.10-11.40 Az EU adatvédelmi reformjának hatása a magyar jogalkotásban
Előadó: Péterfalvi Attila
elnök, Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hivatal

11.40-12.00 Kávészünet

12.00-12.30 A kormányzati igazgatásról szóló törvény a gyakorlatban
Előadó: Latorcai Csaba
közigazgatási államtitkár, Emberi Erőforrások Minisztériuma

12.30-13.00 A közszolgálati életpálya modell
Előadó: Kovácsné Szekér Enikő
főosztályvezető, Közszolgálat-fejlesztési és Stratégiai Főosztály, Belügyminisztérium

13.00-13.10 Zárás

13.10-14.00 Ebéd

Részvételi díj

A konferencia részvételi díja: 25.000.-Ft/fő + Áfa.

A kedvezmény nem váltható készpénzre és más konferencián nem felhasználható.

A részvételi díj magában foglalja:

  • telefonos mobilapplikáción keresztül a konferencia dokumentációját
  • büféebédet, regisztráció alatti kulináris bekészítést, napközben biztosított frissítőket

 

Az étel-ital adó megfizetése a vevőt terheli. A konferencián a büféebéd, a regisztráció alatti kulináris bekészítés, a napközben biztosított frissítők összköltsége egy főre, 6.500.-Ft + áfa. Ezt az összeget a konferencia részvételi díja /25.000.-Ft + áfa/fő/ tartalmazza.

Hasznos információk

Mobilapplikáció

A konferencia résztvevőit az OrientPress Events mobil alkalmazás fogja segíteni a tájékozódásban, amelyről a regisztrációt követően e-mailben küldünk részletes tájékoztatást.

 

Parkolás

A rendezvényre érkezőknek a szálloda előtt található sorompóval zárt parkolóban van lehetőségük parkolni. Távozáskor a konferencia résztvevői a recepciónál ellenjegyzik a parkolójegyet, majd díjmentesen távozhatnak a parkolóból.

Esemény Credo

„Az új kormányzati igazgatási rendszer”

A konferencia mottója:
A közigazgatásnak nincs más létjogosultsága, nincs más mértéke, mint az emberek és a nemzet szolgálata. /Magyary Zoltán/

 

A korszerű és hatékony kormányzati igazgatás kialakítása, a kormányzati tisztségviselők jogviszonyának szabályozása, szolgálatuk anyagi elismerése, továbbá a közszolgálat és a családi élet összeegyeztethetőségének elősegítése a célja az Országgyűlés által 2018. december  kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvénynek.

A törvény 2019. január 1-jén lépett hatályba, számos rendelkezését azonban 2019. március 1-től kell alkalmazni, továbbá ezen időponttól lép hatályba számos, a törvény felhatalmazása alapján megalkotandó kormányrendelet.

A konferencia során az előadók a törvény és végrehajtási rendeleteinek alkalmazásával, különösen az egyes szervezetek jogállásával, működésével és az új, egységes kormányzati szolgálati jogviszonnyal összefüggő kérdésekben adnak tájékoztatást.

ÁSZF

A teljes Általános Szerződési Feltételek ide kattintva tekinthetők meg.

Jelentkezés
A Jelentkező a Weboldalon elérhető Regisztrációs űrlap kitöltésével jelentkezhet a Konferenciára. A Regisztrációs űrlap kitöltésekor a Jelentkezőnek meg kell adnia a következő adatait: cégnév, adószám, számlázási cím (irányítószám, város, utca), levelezési cím (irányítószám, város, utca), kapcsolattartó neve, e-mail címe, telefonszáma, igényelt parkolóhelyek száma, regisztrált személyek adatai (regisztrált személyek száma), egyéb, a Jelentkező által megadni kívánt adatok (Megjegyzés rovatban). Egy kapcsolattartó személy több résztvevőt is regisztrálhat. A Jelentkező a „Küldés” gombra kattintással küldheti el a regisztrációját. A regisztráció elküldésének feltétele a jelen ÁSZF és a GDPR ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ elfogadása, valamint az ahhoz való hozzájárulás, hogy az OrientPress Hírügynökség Kft. a Jelentkező részére a megadott elérhetőségeken a rendezvénnyel kapcsolatos tájékoztatást nyújtson.

Az OrientPress Hírügynökség Kft. a regisztráció beérkezését követően, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolást küld a Jelentkező által a regisztráció során megadott e-mail címre, amely tartalmazza a regisztráció adatait, valamint a számlázási adatokat. Amennyiben a visszaigazolásban szereplő adatokban a Jelentkező bármilyen elírást, hibát fedez fel, úgy ezt jelezheti az OrientPress Hírügynökség Kft. felé a uh.ss1556079715erptn1556079715eiro@1556079715aicne1556079715refno1556079715k1556079715 e-mail címen. A Jelentkezőnek a Konferencia részvételi díját a visszaigazoló e-mailben írt határidőn belül kell megfizetnie az e-mailben található számlaszámra történő átutalással. Ha a visszaigazolás 48 órán belül nem érkezik meg a Jelentkező részére, akkor a Jelentkező ajánlati kötöttsége, illetve bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik, a Jelentkezőt nem köti a regisztráció.

Fizetési feltételek
A Jelentkező a részvételi díjat az OrientPress Hírügynökség Kft. regisztrációt visszaigazoló emailben írt bankszámlaszámára (OTP 117-01011-21222487) történő átutalással egyenlítheti ki az email elküldését követő 8 napon belül. Ez alól kivételt képez, ha a jelentkezési űrlapon az alábbi két nyilatkozat közül a releváns kipipálásra kerül a jelentkező állami intézmény vagy közintézmény részéről. „Kijelentem, hogy állami intézmény vagy közintézmény vagyok és utólagos pénzügyi teljesítést kérek, azaz a konferenciát követően, végszámla ellenében kerül sor a részvételi díj utalására részemről.” „Kijelentem, hogy állami intézmény vagy közintézmény vagyok és visszaigazoló díjbekérő alapján utalok a konferenciát megelőzően.” A részvételi díj megfizetésének időpontja az az időpont, amikor a részvételi díj összege az OrientPress Hírügynökség Kft. bankszámlájára megérkezik. Amennyiben a Konferencia időpontjáig ennél kevesebb idő van hátra, úgy a jelentkező olyan időben köteles kiegyenlíteni a részvételi díjat, hogy az a Konferencia időpontja előtt megérkezzen az OrientPress Hírügynökség Kft. bankszámlájára. A részvételi díjról az OrientPress Hírügynökség Kft. a részvételi díj megfizetésétől számított 8 napon belül számlát állít ki, amelyet a regisztráció során megadott e-mail címre küld meg. A részvételi díj által fedezett szolgáltatásokat az OrientPress Hírügynökség Kft. a Konferencia leírásában, a Weboldalon teszi közzé.

Az étel-ital adó megfizetése a vevőt terheli. A konferencián a büféebéd, a regisztráció alatti kulináris bekészítés, a napközben biztosított frissítők összköltsége egy főre, 6.500.-Ft + áfa. Ezt az összeget a konferencia részvételi díja /25.000.-Ft + áfa/fő/ tartalmazza.

Adatvédelem, adatkezelés
Az OrientPress Hírügynökség Kft. a birtokába jutott személyes adatokat a Weboldalon található Adatvédelmi Szabályzatban írtak szerint kezeli, és azokat kizárólag az abban meghatározott célokra használja fel.

OPH-Team

Kovács Emőke
projektvezető
Horváth Csaba László 
Adorján András
sajtóügyek, konferencia-dokumentáció
+36-30-329-1362
Dankó Dóra
szakmai titkár, rendezvényszervező
+36-20-253-1660
Cságoly-Barnai Eszter
számlázás, mobilapplikáció
+36-20-290-1986
Majsa Tibor
televíziós és rádiós produktumok
06-1-789-2437
Horváth Fanni
fotográfus, design, installáció és banner elhelyezés
+36-20-388-9131

Kapcsolat

OrientPress Hírügynökség Kft.

Kovács Emőke
stratégiai igazgató
telefon: +36-20-943-66-40
e-mail: uh.ss1556079715erptn1556079715eiro@1556079715aicne1556079715refno1556079715k1556079715

A konferencia helyszíne