-174nap -16óra -32perc -55másodperc

Időpont

2019. április 25., csütörtök

Konferencia helyszíne

The Aquincum Hotel Budapest

1036 Budapest, Árpád Fejedelem útja 94.

Regisztráció

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy a jelentkezés lezárult.

Fővédnökök

DR. PÉTERFALVI ATTILA
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Elnök
A rendezvény fővédnöke

DR. KOVÁCS ÁRPÁD
Költségvetési Tanács
Elnök
A rendezvény fővédnöke

Előadóink

PÖLÖSKEI GÁBORNÉ
Innovációs és Technológiai Minisztérium
Tudás- és Innováció-menedzsmentért Felelős Államtitkárság
Helyettes államtitkár

DR. BALOGH GYÖNGYI
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Adatvédelmi Főosztály
Főosztályvezető

MARCZINKÓ ZOLTÁN ISTVÁN
Pénzügyminisztérium
Foglalkoztatáspolitikáért és Vállalati Kapcsolatokért Felelős Államtitkárság
Helyettes államtitkár

DR. BAKOS JÓZSEF
Pénzügyminisztérium
Foglalkoztatás- felügyeleti Főosztály
Főosztályvezető

MARJAY GYULA
Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége
Budapesti és Pest Megyei Regionális Szervezet
Elnök

Program

10.00 – 10.05 Konferencia megnyitása, köszöntő

10.05-10.35 A foglalkoztatáspolitika aktuális kérdései. Milyen intézkedéseket tervez a Kormányzat a munkaerőhiány csökkentésére?
Előadó: Marczinkó Zoltán István
helyettes államtitkár, Foglalkoztatáspolitikáért és Vállalati Kapcsolatokért Felelős Államtitkárság, Pénzügyminisztérium

10.35-11.05 A szakképzés és felnőttképzés aktuális kérdései
Előadó: Pölöskei Gáborné
helyettes államtitkár, Tudás- és Innováció-menedzsmentért Felelős Államtitkárság, Innovációs és Technológiai Minisztérium

11.05-11.35 A foglalkoztatás helyzete a 2018. évi munkaügyi ellenőrzések alapján
Előadó: dr. Bakos József
főosztályvezető, Foglalkoztatás- felügyeleti Főosztály, Pénzügyminisztérium

11.35-12.05 Hogyan kell kezelni a munkavállalók adatait? GDPR a foglalkoztatásban
Előadó: dr. Balogh Gyöngyi
főosztályvezető, Adatvédelmi Főosztály, Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

12.05-12.30 Konzultáció

12.30-13.30 Ebéd

13.30-14.00 A foglalkoztatáspolitika aktuális kérdései a vállalkozások szemszögéből. Meddig emelhetők a bérek? Csak a magas bérek vonzók egy állás betöltésénél?
Előadó: Marjay Gyula
elnök, Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége, Budapesti és Pest Megyei Regionális Szervezet

14.00-14.55 Kerekasztal-beszélgetés
Moderátor: Kecskés Noémi
OrientPress Hírügynökség

Résztvevők:

dr. Bakos József
főosztályvezető, Foglalkoztatás- felügyeleti Főosztály, Pénzügyminisztérium

Marjay Gyula
elnök, Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége, Budapesti és Pest Megyei Regionális Szervezet

– A kerekasztal-beszélgetésen a résztvevők a saját tapasztalataikat is bemutatva a délelőtt folyamán elhangzott előadásokkal kapcsolatos kérdéseket tekintik át, valamint a felmerülő kérdésekre adnak választ
– Arra is keresik a választ, hogyan lehetne gyorsan, hatékonyan leküzdeni a jelenlegi munkaerőhiányt.

14.55-15.00 Az esemény zárása

Részvételi díj

A konferencia részvételi díja: 29.000.-Ft/fő + Áfa.

A kedvezmény nem váltható készpénzre és más konferencián nem felhasználható.

A részvételi díj magában foglalja:

  • telefonos mobilapplikáción keresztül a konferencia dokumentációját
  • büféebédet, regisztráció alatti kulináris bekészítést, napközben biztosított frissítőket

 

Az étel-ital adó megfizetése a vevőt terheli. A konferencián a büféebéd, a regisztráció alatti kulináris bekészítés, a napközben biztosított frissítők összköltsége egy főre, 6.500.-Ft + áfa. Ezt az összeget a konferencia részvételi díja /29.000.-Ft + áfa/fő/ tartalmazza.

AJÁNLÓ

A résztvevők a munkaügyi ellenőrzési tapasztalatokat megismerve átfogó képet kaphatnak a legjellemzőbb jogsértésekről és azok előfordulási gyakoriságáról, valamint arról, hogy a hatóság hogyan választja ki az ellenőrzési területeket.  

Bakos József dr.
főosztályvezető
Pénzügyminisztérium,
Foglalkoztatás-felügyeleti Főosztály

A konferencia tematikája figyelemre méltó és széles körű érdeklődésre tarthat számot. A személyes adatok kezeléséről szóló előadásban szó lesz arról, hogy a munkáltató milyen alapon és mennyiségben kérheti, kezelheti a munkavállaló személyes adatait. A munkáltatók adatkezelése többféle szempontból kerül megvizsgálásra, arra a kérdésre is választ keresve, hogy hol húzható meg a határ a munkáltató jogos érdekei és a munkavállaló személyes adatai védelméhez fűződő joga között.

dr. Balogh Gyöngyi
főosztályvezető
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Adatvédelmi Főosztály

Ma a vállalkozások fejlődésének egyik akadálya a szakképzett munkaerő hiánya.
Magas európai bérekkel tudunk szakembereket foglalkoztatni? Tudjuk érvényesíteni a megnövekedett béreket és azok terheit az árakban?
Ezekre és hasonló kérdésekre várják a vállalkozók a válaszokat a Kormányzattól, de a verseny-szféra képviselőitől is.

Marjay Gyula
elnök
Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége
Budapesti és Pest Megyei Regionális Szervezet

Hasznos információk

Mobilapplikáció

A konferencia résztvevőit az OrientPress Events mobil alkalmazás fogja segíteni a tájékozódásban, amelyről a regisztrációt követően e-mailben küldünk részletes tájékoztatást.

 

Parkolás

A rendezvényre érkezőknek a szálloda előtt található sorompóval zárt parkolóban van lehetőségük parkolni. Távozáskor a konferencia résztvevői a recepciónál ellenjegyzik a parkolójegyet, majd díjmentesen távozhatnak a parkolóból.

Esemény Credo

A foglalkoztatáspolitika aktuális kérdései

Mára szerte a világban bevett – s egyben bevált – gyakorlat az, hogy ún. think tank-ek, vagyis agytrösztök segítik a kormányzati döntéshozatalt, valamint a különböző, közüzemi szolgáltatási, üzleti döntési szintek vezetőinek tevékenységét. Úgy gondoljuk, hogy a hazai döntéshozói és döntés-előkészítési munkához itthon is jelentős és érdemi támogatást adhat ez az új, hagyományostól eltérő, ám nemzetközileg már alkalmazott és elismert módszer.

Legyen Ön is részese a már útjára indított, s reményeink szerint hagyomány- és iskolateremtő folyamatnak! A résztvevők első kézből, a legilletékesebbektől (kormányzati döntéshozóktól, a jogi szabályozást elkészítőktől) kaphatnak támpontokat mindennapi felelősségteljes tevékenységükhöz.

A kiemelt eseményen a legavatottabb hazai szakemberek és szakértők jelentik a garanciát arra, hogy valóban értékes és hasznos iránymutatással, illetve tanácsokkal gazdagodhatnak a megjelentek.

A rendezvény multimédiás szempontból is magas színvonalú, közösségi élményt kínál. Garanciát jelent erre meghívott előadók mellett az OPH-CSOPORT Rádió, valamint TV Orient szekciók közreműködése, illetve a legkorszerűbb, egyedülálló IT-interaktivitást biztosító és megjelenítő feltételek.

A konferenciát  az OPH-CSOPORT a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége, Budapest és Pest Megyei Regionális Szervezetével együttműködve szervezi.

Dokumentáció

ÁSZF

A teljes Általános Szerződési Feltételek ide kattintva tekinthetők meg.

Jelentkezés
A Jelentkező a Weboldalon elérhető Regisztrációs űrlap kitöltésével jelentkezhet a Konferenciára. A Regisztrációs űrlap kitöltésekor a Jelentkezőnek meg kell adnia a következő adatait: cégnév, adószám, számlázási cím (irányítószám, város, utca), levelezési cím (irányítószám, város, utca), kapcsolattartó neve, e-mail címe, telefonszáma, igényelt parkolóhelyek száma, regisztrált személyek adatai (regisztrált személyek száma), egyéb, a Jelentkező által megadni kívánt adatok (Megjegyzés rovatban). Egy kapcsolattartó személy több résztvevőt is regisztrálhat. A Jelentkező a „Küldés” gombra kattintással küldheti el a regisztrációját. A regisztráció elküldésének feltétele a jelen ÁSZF és a GDPR ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ elfogadása, valamint az ahhoz való hozzájárulás, hogy az OrientPress Hírügynökség Kft. a Jelentkező részére a megadott elérhetőségeken a rendezvénnyel kapcsolatos tájékoztatást nyújtson.

Az OrientPress Hírügynökség Kft. a regisztráció beérkezését követően, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolást küld a Jelentkező által a regisztráció során megadott e-mail címre, amely tartalmazza a regisztráció adatait, valamint a számlázási adatokat. Amennyiben a visszaigazolásban szereplő adatokban a Jelentkező bármilyen elírást, hibát fedez fel, úgy ezt jelezheti az OrientPress Hírügynökség Kft. felé a uh.ss1571279576erptn1571279576eiro@1571279576aicne1571279576refno1571279576k1571279576 e-mail címen. A Jelentkezőnek a Konferencia részvételi díját a visszaigazoló e-mailben írt határidőn belül kell megfizetnie az e-mailben található számlaszámra történő átutalással. Ha a visszaigazolás 48 órán belül nem érkezik meg a Jelentkező részére, akkor a Jelentkező ajánlati kötöttsége, illetve bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik, a Jelentkezőt nem köti a regisztráció.

Fizetési feltételek
A Jelentkező a részvételi díjat az OrientPress Hírügynökség Kft. regisztrációt visszaigazoló emailben írt bankszámlaszámára (OTP 117-01011-21222487) történő átutalással egyenlítheti ki az email elküldését követő 8 napon belül. Ez alól kivételt képez, ha a jelentkezési űrlapon az alábbi két nyilatkozat közül a releváns kipipálásra kerül a jelentkező állami intézmény vagy közintézmény részéről. „Kijelentem, hogy állami intézmény vagy közintézmény vagyok és utólagos pénzügyi teljesítést kérek, azaz a konferenciát követően, végszámla ellenében kerül sor a részvételi díj utalására részemről.” „Kijelentem, hogy állami intézmény vagy közintézmény vagyok és visszaigazoló díjbekérő alapján utalok a konferenciát megelőzően.” A részvételi díj megfizetésének időpontja az az időpont, amikor a részvételi díj összege az OrientPress Hírügynökség Kft. bankszámlájára megérkezik. Amennyiben a Konferencia időpontjáig ennél kevesebb idő van hátra, úgy a jelentkező olyan időben köteles kiegyenlíteni a részvételi díjat, hogy az a Konferencia időpontja előtt megérkezzen az OrientPress Hírügynökség Kft. bankszámlájára. A részvételi díjról az OrientPress Hírügynökség Kft. a részvételi díj megfizetésétől számított 8 napon belül számlát állít ki, amelyet a regisztráció során megadott e-mail címre küld meg. A részvételi díj által fedezett szolgáltatásokat az OrientPress Hírügynökség Kft. a Konferencia leírásában, a Weboldalon teszi közzé.

Az étel-ital adó megfizetése a vevőt terheli. A konferencián a büféebéd, a regisztráció alatti kulináris bekészítés, a napközben biztosított frissítők összköltsége egy főre, 6.500.-Ft + áfa. Ezt az összeget a konferencia részvételi díja /29.000.-Ft + áfa/fő/ tartalmazza.

Adatvédelem, adatkezelés
Az OrientPress Hírügynökség Kft. a birtokába jutott személyes adatokat a Weboldalon található Adatvédelmi Szabályzatban írtak szerint kezeli, és azokat kizárólag az abban meghatározott célokra használja fel.

OPH-Team

Dr. Kovács Emőke
projektvezető
Horváth Csaba László 
Adorján András
sajtóügyek, konferencia-dokumentáció
+36-30-329-1362
Dankó Dóra
szakmai titkár, rendezvényszervező
+36-20-253-1660
Cságoly-Barnai Eszter
számlázás, mobilapplikáció
+36-20-290-1986
Majsa Tibor
televíziós és rádiós produktumok
06-1-789-2437
Horváth Fanni
fotográfus, design, installáció és banner elhelyezés
+36-20-388-9131

Kapcsolat

OrientPress Hírügynökség Kft.

dr. Kovács Emőke
stratégiai igazgató
telefon: +36-20-943-66-40
e-mail: uh.ss1571279576erptn1571279576eiro@1571279576aicne1571279576refno1571279576k1571279576

A konferencia helyszíne