-1581nap -18óra -48perc -42másodperc

A sorozat nyitó eseményének időpontja

2019. február 08., péntek

Konferencia helyszíne

The Aquincum Hotel Budapest

1036 Budapest, Árpád Fejedelem útja 94.

Regisztráció

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy a regisztráció lezárult.

Előadóink

DR. PÉTERFALVI ATTILA
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Elnök
A rendezvény fővédnöke

SZIGETI ÁDÁM
Innovációs és Technológiai Minisztérium
Tudás- és Innováció-menedzsmentért Felelős Államtitkárság
Innovációért felelős helyettes államtitkár

NICK GÁBOR
MTA SZTAKI
Ipar 4.0 Nemzeti Technológiai Platform
Tudományos munkatárs

DR. BENDIK TAMÁS
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
főtanácsadó

DR. RAB ÁRPÁD
Corvinus Egyetem
Gazdálkodástudományi Kar
Egyetemi docens

DR. BUDAI BALÁZS BENJAMIN
Nemzeti Közszolgálati Egyetem
Intézetvezető, egyetemi docens

Program

09.00 – 10.00 Regisztráció

10.00 – 10.05 Az esemény résztvevőinek köszöntése, a rendezvény megnyitása
Dr. Kovács Emőke
OrientPress Hírügynökség
Stratégiai igazgató

10.05 – 10.50 A GDPR kihívásai, bevezetésének tapasztalatai, különös tekintettel az alkalmazás kritikus kérdéseire
Dr. Péterfalvi Attila
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Elnök

10.50 – 11.30 A XXI. század innovációs kihívásai és az azokra adható nemzeti válaszok
Szigeti Ádám
Innovációs és Technológiai Minisztérium
Tudás- és Innováció-menedzsmentért Felelős Államtitkárság
Innovációért felelős helyettes államtitkár

11.30 – 12.10 Az Ipar 4.0 kihívásai és az arra adható lehetséges válaszok
Nick Gábor
MTA SZTAKI
Ipar 4.0 Nemzeti Technológiai Platform
Tudományos munkatárs

12.10 – 13.00 Ebédszünet

13.00 – 13.40 A BIG Data, valamint a Robotika kihívásai és az arra adható lehetséges válaszok
Dr. Rab Árpád
Corvinus Egyetem
Gazdálkodástudományi Kar
Egyetemi docens

13.40 – 14.20 ICT (Információ-kommunikáció-technológiai) kihívások a verseny-, közszolgáltatási és közszolgálati szektorban, és az azokra adható lehetséges válaszok
Dr. Budai Balázs Benjámin
Nemzeti Közszolgálati Egyetem
Intézetvezető, egyetemi docens

14.20 – 15.00 Kerekasztal-beszélgetés a konferencia előadóival
Résztvevői észrevételek, kérdések – moderátor: Dr. Bendik Tamás, Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság, főtanácsadó
Szakértők: Dr. Rab Árpád és Dr. Budai Balázs Benjamin egyetemi docensek

15.00 – 15.05 Az esemény zárása
Dr. Kovács Emőke

Részvételi díj

Early bird ár: 36.500.- Ft + áfa / résztvevő
Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az Early bird jegy ára nem jogosít további kedvezményre.
Az Early bird ár 2019. február 5. kedd 17:00-ig érvényes.

2019. február 5. kedd 17:01-tól a részvétel ára:
43.000 Ft + 27% áfa / résztvevő
Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy amennyiben adott vállalat minimum 5 fő részvételével képviselteti magát a rendezvényen, úgy az összárból 20% kedvezményt biztosítunk.
A kedvezmény nem váltható készpénzre és más konferencián nem felhasználható.

A részvételi díj magában foglalja:

  • telefonos mobilapplikáción keresztül a konferencia dokumentációját
  • büféebédet, regisztráció alatti kulináris bekészítést, napközben biztosított frissítőket

AJÁNLÓ

Túl az első komoly GDPR bírságon – a legfontosabb teendőkről közérthetően!

Kezdődik a határozott fellépés? Segítség az 50 millió eurós GDPR bírság elkerüléséhez

Dr. Péterfalvi Attila
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Elnök

Ismeri Ön a megatrendeket?

Tudta, hogy az adatipar meghatározó szereplője a közigazgatás?

Átlátja az adatpolitika jelentőségét?

Ismeri az okosvárosok közigazgatási aspektusát?

Ezekre és hasonló – ICT kihívásokkal összefüggő – kérdésekre ad választ
Dr. habil. Budai Balázs Benjámin PhD. intézetvezető, egyetemi docens előadása,
Nemzeti Közszolgálati Egyetem Államtudományi és Közigazgatási Kar
Szakigazgatási és Szakpolitikai Intézet

Az ipar digitalizációja a szemünk láttára zajlik, áthatja minden napjainkat, érezzük eredményeit. De vajon helyes úton, tudatosan közelítjük-e meg, van-e stratégiánk innovációinak adaptációit illetően?

Nick Gábor
MTA SZTAKI, Ipar 4.0 Nemzeti Technológiai Platform, Tudományos munkatárs

Hasznos információk

Mobilapplikáció

A konferencia résztvevőit az OrientPress Events mobil alkalmazás fogja segíteni a tájékozódásban, amelyről a regisztrációt követően e-mailben küldünk részletes tájékoztatást.

 

Parkolás

A rendezvényre érkezőknek a szálloda előtt található sorompóval zárt parkolóban van lehetőségük parkolni. Távozáskor a konferencia résztvevői a recepciónál ellenjegyzik a parkolójegyet, majd díjmentesen távozhatnak a parkolóból.

Esemény Credo

Mára szerte a világban bevett – s egyben bevált – gyakorlat az, hogy ún. think tank-ek, vagyis agytrösztök segítik a kormányzati döntéshozatalt, valamint a különböző, közüzemi szolgáltatási, üzleti döntési szintek vezetőinek tevékenységét. Úgy gondoljuk, hogy a hazai döntéshozói és döntés-előkészítési munkához itthon is jelentős és érdemi támogatást adhat ez az új, hagyományostól eltérő, ám nemzetközileg már alkalmazott és elismert módszer.

Legyen Ön is részese e most útjára indított, s reményeink szerint hagyomány- és iskolateremtő folyamatnak! A résztvevők első kézből, a legilletékesebbektől (kormányzati döntéshozóktól, a jogi szabályozást elkészítőktől) kaphatnak támpontokat mindennapi felelősségteljes tevékenységükhöz.

A kiemelt eseményen a legavatottabb hazai szakemberek és szakértők jelentik a garanciát arra, hogy valóban értékes és hasznos iránymutatással, illetve tanácsokkal gazdagodnak a megjelentek.

Őszintén reméljük – és bízunk abban – hogy a jelen esemény csak az első lépcsőfok: terveink szerint a közeljövőben újabb, mindig a legaktuálisabb kihívásokat jelentő témákra szeretnénk fókuszálni konferenciáinkon.

Rendezvényeink multimédiás szempontból is magas színvonalú, közösségi élményt kínálnak. Garanciát jelentenek erre meghívott előadóink mellett az OrientPress Csoport Rádió, valamint TV Orient szekciók közreműködése. Munkatársainkkal a legkorszerűbb, egyedülálló IT-interaktivitást biztosító és megjelenítő feltételeket szolgáltatjuk.

Dokumentáció

ÁSZF

A teljes Általános Szerződési Feltételek ide kattintva tekinthetők meg.

Jelentkezés
A Jelentkező a Weboldalon elérhető Regisztrációs űrlap kitöltésével jelentkezhet a Konferenciára. A Regisztrációs űrlap kitöltésekor a Jelentkezőnek meg kell adnia a következő adatait: cégnév, adószám, számlázási cím (irányítószám, város, utca), levelezési cím (irányítószám, város, utca), kapcsolattartó neve, e-mail címe, telefonszáma, igényelt parkolóhelyek száma, regisztrált személyek adatai (regisztrált személyek száma), egyéb, a Jelentkező által megadni kívánt adatok (Megjegyzés rovatban). Egy kapcsolattartó személy több résztvevőt is regisztrálhat. A Jelentkező a „Küldés” gombra kattintással küldheti el a regisztrációját. A regisztráció elküldésének feltétele a jelen ÁSZF és a GDPR ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ elfogadása, valamint az ahhoz való hozzájárulás, hogy az OrientPress Hírügynökség Kft. a Jelentkező részére a megadott elérhetőségeken a rendezvénnyel kapcsolatos tájékoztatást nyújtson.

Az OrientPress Hírügynökség Kft. a regisztráció beérkezését követően, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolást küld a Jelentkező által a regisztráció során megadott e-mail címre, amely tartalmazza a regisztráció adatait, valamint a számlázási adatokat. Amennyiben a visszaigazolásban szereplő adatokban a Jelentkező bármilyen elírást, hibát fedez fel, úgy ezt jelezheti az OrientPress Hírügynökség Kft. felé a uh.ss1686286122erptn1686286122eiro@1686286122aicne1686286122refno1686286122k1686286122 e-mail címen. A Jelentkezőnek a Konferencia részvételi díját a visszaigazoló e-mailben írt határidőn belül kell megfizetnie az e-mailben található számlaszámra történő átutalással. Ha a visszaigazolás 48 órán belül nem érkezik meg a Jelentkező részére, akkor a Jelentkező ajánlati kötöttsége, illetve bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik, a Jelentkezőt nem köti a regisztráció.

Fizetési feltételek
A Jelentkező a részvételi díjat az OrientPress Hírügynökség Kft. regisztrációt visszaigazoló emailben írt bankszámlaszámára (OTP 117-01011-21222487) történő átutalással egyenlítheti ki az email elküldését követő 8 napon belül. Ez alól kivételt képez, ha a jelentkezési űrlapon az alábbi két nyilatkozat közül a releváns kipipálásra kerül a jelentkező állami intézmény vagy közintézmény részéről. „Kijelentem, hogy állami intézmény vagy közintézmény vagyok és utólagos pénzügyi teljesítést kérek, azaz a konferenciát követően, végszámla ellenében kerül sor a részvételi díj utalására részemről.” „Kijelentem, hogy állami intézmény vagy közintézmény vagyok és visszaigazoló díjbekérő alapján utalok a konferenciát megelőzően.” A részvételi díj megfizetésének időpontja az az időpont, amikor a részvételi díj összege az OrientPress Hírügynökség Kft. bankszámlájára megérkezik. Amennyiben a Konferencia időpontjáig ennél kevesebb idő van hátra, úgy a jelentkező olyan időben köteles kiegyenlíteni a részvételi díjat, hogy az a Konferencia időpontja előtt megérkezzen az OrientPress Hírügynökség Kft. bankszámlájára. A részvételi díjról az OrientPress Hírügynökség Kft. a részvételi díj megfizetésétől számított 8 napon belül elektronikus számlát állít ki, amelyet a regisztráció során megadott e-mail címre küld meg. A részvételi díj által fedezett szolgáltatásokat az OrientPress Hírügynökség Kft. a Konferencia leírásában, a Weboldalon teszi közzé.

Az étel-ital adó megfizetése a vevőt terheli.

Adatvédelem, adatkezelés
Az OrientPress Hírügynökség Kft. a birtokába jutott személyes adatokat a Weboldalon található Adatvédelmi Szabályzatban írtak szerint kezeli, és azokat kizárólag az abban meghatározott célokra használja fel.

OPH-Team

Dr. Kovács Emőke
projektvezető
Horváth Csaba László 
produkciós vezető, szponzoráció, számlázás
+36-20-944-8861
Adorján András
sajtóügyek, konferencia-dokumentáció
+36-30-329-1362
Dankó Dóra
rendezvényszervező
+36-20-253-1660
Cságoly-Barnai Eszter
mobilapplikáció
+36-20-290-1986
Majsa Tibor
televíziós és rádiós produktumok
06-1-789-2437
Horváth Fanni Mária
fotográfus, design, installáció és banner elhelyezés
+36-20-388-9131

Kapcsolat

OrientPress Hírügynökség Kft.

dr. Kovács Emőke
stratégiai igazgató
telefon: +36-20-943-66-40
e-mail: uh.ss1686286122erptn1686286122eiro@1686286122aicne1686286122refno1686286122k1686286122

A konferencia helyszíne